Thursday 15 March 2012

Gempak Starz's Malay Manga ~ Post 2


Title : Peramal Masa Depan 
Artist : Natsuna Kawase
Status : Available 

Deenay adalah sebuah negara yang diterajui oleh ahli nujum, Tuan Gran yang sangat terkenal dengan kehebatannya. Tia, seorang perawan yang diutuskan ke Deenay, sebenarnya adalah seorang pembunuh yang ditugaskan untuk membunuh ahli nujum, Tuan Gran. Tia yang kecewa dengan kehidupannya dan gagal menyempurnakan misi menamatkan riwayat ahli nujum tersebut di Denaay telah diselamatkan oleh Ketua Panglima Rees. 




Title : Magis Manis Coklat
Artist : Mizuho Rino
Status : Available

               Mahukah kamu menikmati coklat yang boleh memakbulkan segala hajat di hati?

Sebagai bayaran, aku akan renggut benda terpenting dalam hidupmu... Berbagai jenis dan karenah pelanggan telah datang ke toko Chocolat Noir. Apakah mereka akan berikan demi memastikan hajat mereka tercapai? Selami kisah silam Aikawa Shokora penuh misteri!





Title : Rahsia Si Puteri 
Artist : Shiraishi Yuki
Status : Sold

Haru baru berpindah dari sekolah elit untuk cik-cik muda. Dia pendiam dan bersopan-santun, macam perangai cik muda sebenar. Namun hakikatnya dia ialah minah kampung yang berperangai kasar! Walaupun dia berusaha supaya takde orang tau, malangnya diketahui rakan sekelas, Nagase!!! Tapi dapatkah Nagase menerima Haru yang sebenar...? 


Title : Anti Chocolate 
Artist : Washio Mie
Status : Available 

Kagami ialah seorang gadis yang dilahirkan pada Hari Valentine tetapi dia amat membenci coklat. Jadi, sebelum ketibaan Hari Valentine - selain coklat, apakah yang harus Kagami hadiahkan kepada lelaki idamannya untuk mendapatkan temu janji?! Pelajar lelaki yang disukainya itu adalah Sakuraba yang amat sukakan coklat. Dia seorang jejaka yang amat popular di kalangan pelajar perempuan! Meskipun begitu, cinta mereka berdua bakal berdepan dengan seribu satu halangan. 



Title : Miss Vol 1 & 2 end
Artist : Ashihara Hinako 
Status : Available
Synopis for book 1 :

Kazu has built a wall in her heart so that she won't fall in love again. But an encounter with the playboy in her school, Kenta, has breached the unpenetrable wall. Would Kazu be hurt again? 

Synopsis for book 2 :

Hanya dua bahagian dalam kisah cinta Kazu dan Kenta ini. Ini merupakan bahagian yang akan menyimpulkan segala persoalan yang timbul dalam 'Miss I'. Cinta yang terbina - adakah ianya sempurna atau ada yang masih kekurangan? 



Selling Price : RM 3.00 per book
Original Price : RM 6.50 per book 
Book's Condition : All in a great shape. =D



1 comment: